09124573904

قیمت سقف کشسان

قیمت سقف کشسان

Share this post

فهرست مطالب

در این مقاله از گروه معماری و طراحی ایران آرک، به بررسی قیمت سقف کشسان می پردازیم. ما را تا انتها همراهی نمایید.

سقف کشسان، یکی از بهترین مدل های زیباسازی سقف خانه های مدرن و امروزی است که با استفاده از متریال مختلفی همچون پارچه های طرح دار و … به انجام می‌رسد و قطعا قیمت سقف کشسان در طی این سال هایی که این طراحی سقف پر طرفدار شده است، بسیار در اینترنت جست و جو می شود

و ما هم می خواهیم در مقاله جامع قیمت سقف کشسان، ابتدا به قیمت متداول این طراحی سقفی بپردازیم و سپس بیشتر در مورد سقف کشسان بخوانیم و بدانیم.

همچین در مورد عوامل موثری که می تواند قیمت این سقف های کشسان را افزایش و یا کاهش دهد نیز مطالب مهم و پرکاربردی را بیان می نماییم.

شما در حال مطالعه مقاله جامع و کاربردی قیمت سقف کشسان می‌باشید. در این راستا می توانید به سایت ایران آرک مراجعه نمایید. سایت ایران آرک به عنوان یکی از برترین و بهترین سایت های مشاوره معماری و طراحی منزل و … در سراسر کشور عزیزمان شناخته شده است. پس ما به شما پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه جامع این مقاله، با کارشناسان سایت ایران آرک در ارتباط باشید و زیباسازی و طراحی منزل خود و طراحی سقف کشسان منزل خود را به مجموعه ایران آرک بسپارید.

قیمت سقف کشسان چقدر است؟

قیمت سقف کشسان چقدر است؟
قیمت سقف کشسان چقدر است؟

همه ما می دانیم که در اکثر کارهای ساختمانی، استاد و طراح به صورت متری کار می کند و در طراحی و سقف کشسان نیز به همین ترتیب می‌باشد و افراد بر حسب محیط و متراژهایی که می خواهند از این سقف های کشسان که به نوعی سقف کاذب به حساب می آید استفاده کنند، باید هزینه های مختلفی بپردازند.

اما اگر بخواهیم در مقاله جامع قیمت سقف کشسان، یک قیمت معمول برای هر متر از سقف کشسان را به صورت متوسط بیان کنیم، باید بگوییم که قیمت سقف کشسان به ازای هر متر برابر به عوامل گوناگونی وابسته است که توسط طراحان و معماران بررسی خواهد شد.

البته موارد مهمی همچون نوع پارچه و متریال، نوع نورپردازی و در نهایت نوع طراحی و سقف کشسان نیز به نوبه خود مهم است و می تواند این هزینه را افزایش و یا کاهش دهد.

سقف کشسان جایگزین های نامحدودی را برای ایجاد فضاهایی با زیبایی سقف کشسان یا طراحی سقف اصلی ارائه می دهد. ما در مجموعه ی ایران آرک، در حال آماده سازی بسیاری از مدل های سقف کشسان جذاب و متنوع هستیم.

با ما در ادامه مقاله جامع و کاربردی قیمت سقف کشسان همراه باشید تا به نکات بسیار مهمی در مورد سقف کشسان اشاره کنیم. ناگفته نماند که شما می توانید پس از مطالعه این مقاله کاربردی، با کارشناسان مجموعه معماری و طراحی ایران آرک در ارتباط باشید و دقیق ترین اطلاعات در مورد قیمت سقف کشسان و موارد دیگر طراحی را از این مجموعه برتر طراحی و معماری بگیرید.

عوامل موثر در قیمت سقف های کشسان چیست؟

در محصولات سقف کشسان و خدمات مونتاژ ارائه شده توسط تیم های متخصص؛ قیمت متر مربع به عنوان پایه در نظر گرفته شده است. اما در حالی که مطالعه قیمت بر حسب متر مربع در حال انجام است، عوامل زیادی در نظر گرفته شده و قیمت های سقف کشسان به مناسب ترین شکل ارائه می شود. به عبارت دیگر، عمده ترین مسائل و هزینه های در نظر گرفته شده در تعیین قیمت سقف کشسان را می توان به شرح زیر برشمرد.

  • اندازه و محدوده پروژه ای که باید اجرا شود؛ قیمت سقف کشسان در مرحله ایجاد بسیار مهم است. پس از نظر محاسبه قیمت، هزینه های یک خانه و یک ساختار پیچیده یکسان نیست.
  • خواص مصالح مورد استفاده و مدل سقف کشسان باید توجه شود. در کاربردهای سقف کشسان؛ طیف گسترده‌ای از مدل‌ها وجود دارد که جلوه‌های بصری متفاوتی را ارائه می‌کنند، از روکش پارچه لاکی خاص گرفته تا مدل‌های نورانی. بنابراین قیمت های متفاوتی برای هر کدام از آنها وجود دارد.
  • با توجه به وضعیت پروژه؛ عواملی مانند تعداد تیم ها یا پرسنل تعیین شده، مدت زمان تعیین شده برای تاریخ اتمام پروژه و … نیز از عواملی هستند که در ایجاد قیمت سقف کشسان نقش مهمی دارند و مورد توجه قرار می گیرند.
  • مهمترین هدف ما در مجموعه ایران آرک، جلب رضایت مشتری و خدمات با کیفیت است. زیرا در ایجاد قیمت سقف کشسان؛ ما طرح‌هایی ارائه می‌دهیم که به درخواست‌ها و بودجه مشتریان فشار نمی‌آورند.
  • با کاربردهای سقف کشسان در فضای زندگی، فضای تجاری، مرکز بهداشتی و ورزشی یا کتابخانه، هر مکان بسیار جذاب تر و لذتبخش تر از وضعیت فعلی می شود. با مدل های سقف کشسان که اجازه می دهد رویاها روی دیوارها و سقف ها منعکس شود، فضاها بسیار پویاتر می شوند.

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان چیست؟
سقف کشسان چیست؟

سیستم سقف کشسان یک روش طراحی همانند سقف کاذب است که با تکنیک گرمایش و کشش پروفیل های آلومینیومی خاص در رنگ ها و بافت های متنوع شکل گرفته است که با ساختار فوق العاده خود می تواند با گرمایش، شکل دلخواه را به خود بگیرد.

ویژگی های سقف کشسان

ویژگی های سقف کشسان
ویژگی های سقف کشسان
  • سقف های مسطح، دایره ای و هندسی و همچنین کاربردهای شعاعی مانند طاق و گنبد را امکانپذیر می کند.
  • به لطف این انعطاف پذیری، امکان طراحی اصلی در سقف های منحصر به فرد را در هر پروژه ارائه می دهد.
  • سیستم سقف کشسان را می توان نه تنها در سقف، بلکه برای اهداف دیواری و تزئینی نیز به کار برد و می تواند هر شکلی را به خود بگیرد و تحت تأثیر آب و رطوبت نیست، نیازی به نگهداری و رنگ ندارد، می توان آن را تمیز کرد، می توان آن را روی وسایل روشنایی داخلی قرار داد، می توان از آن به عنوان منبع نور نرم با نور پس زمینه استفاده کرد.
  • سبک است و تقریبا 200 گرم در متر مربع وزن دارد و غیر قابل اشتعال در آتش بوده و بهداشتی، انعطاف پذیر و بسیار زیبا است.
  • تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش (اشعه ایکس) قرار نمی گیرد، در زمان کوتاه و به راحتی می توان آن را مونتاژ کرد، تصویر را روی آن چاپ کرد، مشکلاتی مانند ترک خوردگی و جدا شدن ایجاد نمی کند، و می توان آن ها را از هم جدا کرد و در صورت لزوم، مجددا مونتاژ کرد.

با ما در ادامه مقاله جامع و کاربردی قیمت سقف کشسان همراه باشید تا به نکات بسیار مهمی در مورد سقف کشسان اشاره کنیم. ناگفته نماند که شما می توانید پس از مطالعه این مقاله کاربردی، با کارشناسان مجموعه معماری و طراحی ایران آرک در ارتباط باشید و دقیق ترین اطلاعات و مشاوره در مورد قیمت سقف کشسان و موارد دیگر طراحی را از این مجموعه برتر طراحی و معماری بگیرید. سایت ایران آرک، بهترین سایت برای مشاوره معماری و طراحی شناخته می شود.

چرا باید سقف کشسان را انتخاب کنیم؟

چرا باید سقف کشسان را انتخاب کنیم؟
چرا باید سقف کشسان را انتخاب کنیم؟

اگر سقف‌های آسیب دیده، ترک خورده یا لکه ‌دار مرطوب دارید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را پنهان کنید و به لطف سقف کشسان، ظاهری زیبا داشته باشید. به لطف این سیستم، نیازی به گچ تخته یا رنگ دیوار نیست.

شما می توانید مبلمان خود را جابجا کنید و در مدت زمان کوتاهی در طول روز بدون خستگی، ظاهری کاملاً جدید به سقف مکان خود بدهید. داشتن یک سقف تمیز، مقاوم در برابر آب، صاف و مسطح، یک روز بیشتر طول نمی کشد.

به راحتی می توان آن را روی سقف تمام اتاق های خانه اعمال کرد. با سقف کشسان در اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام، هال، بالکن خود،  ظاهری کاملاً جدید ایجاد نمایید.

انواع سقف های کشسان

انواع سقف های کشسان
انواع سقف های کشسان

سقف کشسان سه بعدی:

سرعت سرگیجه آور توسعه در فناوری در زمینه دکوراسیون نیز خود را نشان می دهد. سیستم های سقف کششی که در معماری داخلی به کار می روند،  با گزینه های رنگ آمیزی سه بعدی، ابعاد جدیدی به فضاها می بخشند.

همچنین سیستم های سقف کشسان که می توانند روی دیوارها و همچنین سقف ها اعمال شوند، به شما این امکان را می دهند که بسیاری از تصاویر سه بعدی را روی دیوارها و سقف های خود اعمال کنید.

سقف های کشسان سه بعدی، ظاهری فوق العاده مدرن و تکنولوژیک ارائه می دهند و شما می توانید سقفی دکوراتیو بسیار شیک با افکت های نورپردازی داشته باشید.

سقف کشسان HD:

سیستم های سقف کشسان گزینه های زیادی را ارائه می دهند و مدل هایی در مفاهیم مختلف دارند. همچنین سیستم سقف کشسان HD نیز یک سیستم بسیار ارجح است و با سیستم های سقف کشسان HD و پانل های بصری می توانید سقف های شیک و زیبایی بیشتری داشته باشید.

با سیستم پنل آسمان، سقف شما با تصویری که می خواهید، به راحتی و به سرعت پوشانده می شود و یک مدل سقف سریع، اقتصادی و بسیار شیک است. شما می توانید برای انتخاب تصاویر در این مدل ها، به سایت ایران آرک مراجعه کنید و یا از طریق تلفن، پشتیبانی دریافت کنید. سایت ایران آرک، سیستم های سقف کشسان را برای فضاهای شما طراحی و اجرا می کند.

سقف کشسان آکوستیک:

سیستم سقف آکوستیک به دلیل ویژگی آکوستیک خود، برای محیط های پر سر و صدا استفاده می شود و به عنوان یک عایق صدا عمل می کند. سیستم سقف کشسان آکوستیک، ایده آل ترین سیستم سقف کششی برای محیط های پر سر و صدا است و سقف کشسان آکوستیک به خصوص در مکان هایی مانند تالارهای عروسی و مراکز تفریحی کاربرد دارد که متخصصین سایت ایران آرک،  سیستم های سقف کشسان را برای فضاهای شما طراحی و اعمال می کنند. برای طراحی مدرن فضاهای خود، با ما تماس بگیرید.

سقف کشسان شفاف:

استفاده از مدل سقف کشسان شفاف، روز به روز رایج تر می شود. سقف کشسان شفاف به طور کلی برای ویلاها، مراکز خرید، هتل ها و تمام اهداف تزئینی طراحی شده است.

مدل سقف کشسان شفاف برای اطمینان از انتشار یکنواخت نور به محیط و روشن کردن هر قسمت از فضا در یک سطح است و در عین حال، به لطف چراغ های LED ویژه مورد استفاده در سیستم های سقف کشسان شفاف، صرفه جویی در مصرف انرژی را فراهم می کند.

به لطف نور اعمال شده، سقف کشسان شفاف چشم را اذیت نمی کند و محیط را به خوبی روشن می کند. به منظور اطلاعات دقیق از طراحی و اجرای سیستم های سقف کشسان برای فضاهای خود، با کارشناسان سایت ایران آرک در ارتباط باشید.

سقف کشسان لاکی:

سیستم های سقف کشسان لاکی را نیز می توان در رنگ های دلخواه با گزینه های طراحی شیک ساخت که با درخشندگی خود، حال و هوای متفاوتی به فضاها می بخشد.

همچنین سقف های کشسان لاکی در استخرها، حمام ها، سالن ها، راهروها و بسیاری از مناطق استفاده می شود و سقف کشسان لاکی را می توان به عنوان یک لوستر روشن روی سقف نصب کرد، در صورت تمایل می توان با چاپ با وضوح بالا تصاویر مختلفی را به دست آورد. مجموعه  ایران آرک سیستم های سقف کشسان را برای فضاهای شما طراحی و اجرا می کند. برای اطلاعات بیشتر، تماس بگیرید.

 سقف کشسان چاپ شده:

در این سبک، ما در مجموعه ایران آرک، ​​می‌توانیم یک تصویر زیبا و با وضوح بالا را در سیستم‌های سقف کشسان چاپی روی سقف کشسان اعمال کنیم. همچنین می توانید دسته بندی های گالری ما را به دلخواه خود در سایت ایران آرک انتخاب نمایید و برای راحتی شما، ما تصاویر زیبایی را از یکدیگر جمع آوری کرده و در گالری خود به دلخواه شما ارائه کرده ایم.

شرکت ایران آرک که خدمات سقف کشسان در کشور را ارائه می دهد، آماده است تا شریک راه حل شما برای سقف کشسان دکوراسیون باشد که می توانید در مورد بسیاری از مسائل مانند مشاوره رایگان و خدمات اکتشافی، با مشاورین ما مشورت کنید.

سقف کشسان آماده:

سیستم های سقف کشسان آماده نیز سیستمی هستند که می توان آن را به صورت عملی از قبل آماده کرد که با آوردن به محل به طور مستقیم قابل اجراست. این سیستمی است که زمانی که کسانی که می خواهند وارد تجارت دکوراسیون شوند و به دنبال نتایج سریع هستند، از آن استفاده می کنیم.

سقف کشسان آماده مناسب ترین و کاربردی ترین مدل سقف کشسان قابل استفاده در منازل، محل کار و مراکز خرید می باشد. همچنین روی سقف کشسان آماده می توانید سیستم پروفیلی را که به صورت ویژه در کارگاه خود آماده کرده ایم، نصب کرده و با سیستم روشنایی ال ای دی آماده کنید و می توانید مستقیماً در سالن، اتاق نشیمن، آشپزخانه و … از آن استفاده کنید.

با ما در ادامه مقاله جامع و کاربردی قیمت سقف کشسان همراه باشید تا به نکات بسیار مهمی در مورد سقف کشسان اشاره کنیم. ناگفته نماند که شما می توانید پس از مطالعه این مقاله، با کارشناسان مجموعه معماری و طراحی ایران آرک در ارتباط باشید و دقیق ترین اطلاعات در مورد قیمت سقف کشسان و موارد دیگر طراحی را از این مجموعه برتر طراحی و معماری کسب نمایید.

از پست هزینه طراحی نمای ساختمان ویلایی دیدن کنید.

روش نصب سقف کشسان

همه ما تعجب می کنیم که سقف کشسان که مواد جدید دکوراسیون سقف است، چگونه ساخته می شود. در این مقاله برای شما سعی می کنم به این سوال که چگونه سقف کشسان بسازیم، پاسخ دهیم.

مراحل ساخت سقف کشسان

  • اول از همه، پنل هایی که سقف کشسان به آنها متصل می شود مانند سقف کاذب، به دیوارهای متصل به سقف که در آن سقف کشسان اجرا می شود، ثابت می شوند.
  • پروفیل های آلومینیومی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند، برای استحکام بخشیدن به آنها به دیوار روی پنل ها متصل می شوند. بنابراین استحکام لازم در برابر وزن سقف کشسان فراهم می شود.
  • همین مراحل در مورد نحوه ساخت سقف کاذب تا اینجا ادامه می یابد و قسمتی که باید به کل سقف متصل شود که سقف کشسان در آن اجرا می شود، ساخته می شود. در عین حال، این برنامه برای کابل ها و لامپ های کشیده شده برای روشنایی های LED متصل به سقف کشسان مورد نیاز است.
  • در هنگام اجرای سقف کشسان، سقف پی وی سی فلکسیل که یک متریال سقف کشسان است، با کمک دستگاهی که می توانید آن را به عنوان نسخه بزرگتر سشوار در نظر بگیرید، کشش آن را با حرارت دادن آسان می کند.
  • سقف کشسان به طور محکم به پروفیل های دیواری ساخته شده در مراحل اول متصل می شود و همین روند برای کل سقف اعمال می شود.
  • لامپ های نقطه ای و ال ای دی های مورد استفاده در نورپردازی سقف کشسان، به مکان های لازم متصل شده و فرآیند پایان می یابد.

مکان هایی که بیشترین پوشش سقف کشسان در آن دیده می شود به شرح زیر است:

مکان هایی که بیشترین پوشش سقف کشسان در آن دیده می شود به شرح زیر است:
مکان هایی که بیشترین پوشش سقف کشسان در آن دیده می شود به شرح زیر است:
  • مراکز فرهنگی یا سالن کنفرانس
  • نمایشگاه یا گالری های هنری، نمایشگاه ها یا ساختمان ها
  • رستوران، ساختمان های تفریحی، ورزشی و امکانات بهداشتی، تالارهای عروسی
  • سینما، هتل ها و امکانات اقامتی، مغازه ها و مراکز خرید
  • مدل های سقف کشسان و دیواری ایران آرک

ما نمونه های مختلفی را ارائه می دهیم که می توانند رویاها یا پروژه ها را روی دیوارها و سقف ها به واقعیت تبدیل کنند. جمع آوری آنها تحت چند عنوان زیر قابل استفاده است:

  • پروژه های چاپ دیجیتال و سقف کشسان سه بعدی باریسول
  • پروژه هایی برای سقف های کشسان با مضمون شب، روز یا طبیعت
  • پروژه های خاص طراحی یا تصویرسازی یا پروژه هایی که طرح های آماده درخواست می شود.
  • می توان آن را به عنوان پروژه های مختلف نقاشی، پرتره و محتوای بصری فهرست کرد.

با ما در ادامه مقاله جامع و کاربردی قیمت سقف کشسان همراه باشید تا به نکات بسیار مهمی در مورد سقف کشسان اشاره کنیم، ناگفته نماند که شما می توانید پس از مطالعه این مقاله کاربردی، با کارشناسان مجموعه معماری و طراحی ایران آرک در ارتباط باشید و دقیق ترین اطلاعات در مورد قیمت سقف کشسان و موارد دیگر طراحی را از این مجموعه برتر طراحی و معماری دریافت کنید.

قیمت سقف کاذب چقدر است؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک فوق کلیک کنید.

مزایای سقف کشسان

مزایای سقف کشسان
مزایای سقف کشسان
  1. قابل اعتماد و ایمن است

آیا می دانستید که سقف های کشسان از غشاهای PVC ساخته شده اند؟ آنها همچنین ضد آب هستند و اطمینان می دهند که اتاق ها از خطر سیل و نشت محافظت می شوند. هنگامی که نشتی رخ می دهد، سقف برای دریافت آب گسترش می یابد. پس از تعمیر خرابی، به شکل استاندارد خود باز می گردد. بنابراین نیازی نیست دوباره با تعمیرکار کفپوش تماس بگیرید.

  1. به نوعی حفظ انرژی کارآمد است

شکاف هوا بین سقف اصلی و سقف کشسان می تواند به ایجاد عایق کمک کند. این را می توان با کمک مواد ضد حریق اضافی و عایق در فضای هوایی افزایش داد.

  1. سقف های چاپ شده تصویر

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های انتخاب سقف کشسان این است که می‌توانید هر طرحی را که دوست دارید، با چاپ UV روی سقف و متریال سقف منتقل کنید. این به شما امکان می دهد یک منظره واقعی زیبا را به خانه یا تجارت خود اضافه کنید.

همچنین، بسیاری از شرکت ها در طراحی هر سقف، طرح  منحصر به فردی را انتخاب می کنند که پرفروش ترین محصول یا برند آنها را به نمایش بگذارد. شما می توانید با ابرها تا آسمان آبی بالا بروید که گزینه بسیار محبوبی برای حس طبیعی خانه هاست.

  1. تعمیر و نگهداری کم

سقف های کشسان نیاز به نگهداری زیادی ندارند. باید بدانید که سقف های کششی کاملا قابل اعتماد و بادوام هستند. اکثر سازندگان برای سقف کشسان، 10 سال ضمانت می دهند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است و همچنین در اثر خوردگی یا رطوبت آسیب نمی بینند.

همچنین در اثر تراکم فرو نمی ریزد و سقف های کشسان به مواد شیمیایی مانند مواد شوینده واکنش نشان نمی دهند. با یک سقف گچ کاری شده استاندارد، می توانید مطمئن باشید که رنگی که انتظار دارید، بدون پوسته پوسته شدن یا ترک خوردن باشد.

  1. انعطاف پذیر است

سقف های کشسان به طور کلی انعطاف پذیر هستند. اصولاً این نوع سقف یک بوم الاستیک است و این نشان می دهد که واقعاً در نحوه استفاده از آن انعطاف پذیر است. هر نوع سیستم هشدار، تهویه یا روشنایی را در خود جای می دهد. همچنین قوس ها را می توان به اشکال مختلفی مانند موج یا منحنی شکل داد. گزینه های چاپ، الگو، بافت و رنگ نیز نامحدود هستند.

البته سقف کشسان می تواند مزایای زیاد دیگری نیز داشته باشد  که علاوه بر پنج مورد بالا می توان  به موارد زیرهم اشاره می کنیم:
  • سقف کشسان خطر آتش سوزی را کاهش می دهد زیرا مواد هر پارچه PVC غیر قابل احتراق است. با این حال، هر عنصری که به نصب سقف کشسان کمک می کند، برای یک استاندارد ایمنی آتش نشانی طراحی شده است.
  • پارچه پی وی سی را همیشه می توان تمیز کرد. همچنین می توانید از سقف کشسان برای پنهان کردن نورهای فرو رفته استفاده کنید.
  • برداشتن بوم و جایگزینی آن با نقاشی های دیگر یا تزئینات دیگر آسان است.
  • بوم پی وی سی را می توان با توجه به شرایط یا الهام دکوراتور، شخصی سازی و چاپ کرد.
  • نصب یا تعویض سقف کشسان آسان و سریع است.
  • پایه محکم سقفی از جابجایی مبلمان جلوگیری می کند.
  • نصب سقف کشسان کثیف نیست.
  • موجود در رنگ ها و اشکال مختلف
  • نگهداری سقف کشسان بسیار آسان است.
  • طراحی و دکور اصلی را ارائه می دهد.
  • سقف کشسان همچنین می تواند جزئیات مختلف حجیم و آزار دهنده را در خانه پنهان کند. (عدم ساخت، سیم، …)
  • در برابر رطوبت محافظت می شود.
  • سقف کاذب به یک فضای نور بسیار دلپذیر کمک می کند.
  • سقف کشسان یک عنصر تزئینی بسیار شیک و دلپذیر است.
  • همچنین تأثیر چشمگیری بر عمق قطعه کار (ارتفاع و حجم) دارد.
  • سازگار با محیط زیست
  • به گرمایش خانه کمک می کند.
  • این می تواند بارهایی تا 100 کیلوگرم بر متر مربع را تحمل کند.
  • سقف کشسان را می توان در هر مکانی نصب کرد، بسته به انتظار، الهام، هر مکانی …

با ما در ادامه مقاله جامع و کاربردی قیمت سقف کشسان همراه باشید تا به نکات بسیار مهمی در مورد سقف کشسان اشاره کنیم، ناگفته نماند که شما می توانید پس از مطالعه این نوشتار، با متخصصین سایت ایران آرک در ارتباط باشید و دقیق ترین اطلاعات در مورد قیمت سقف کشسان و موارد دیگر طراحی را از این مجموعه برتر طراحی و معماری دریافت نمایید.

پیشنهاد می کنیم مقاله قیمت سقف شیروانی را مطالعه کنید.

معایب سقف کشسان

معایب سقف کشسان
معایب سقف کشسان

سقف کشسان اگرچه مزایای خود را دارد، اما ممکن است معایب کمی داشته باشد یا اصولاً وجود نداشته باشد:

  • برای یک اتاق کوچک، سقف کشسان اگر به خوبی طراحی نشود، می تواند فضای بیشتری را اشغال کند.
  • نصب سقف کاذب را نمی توان در اتاق هایی با سقف کم قرار داد.
  • سقف های کشسان در صورت آسیب دیدگی مانند پارگی و در خانه، قابل تعمیر نیستند.

برای دستیابی به چیزی منحصر به فرد، یک بوم کشیده واقعا ایده آل است. همه چیز در یک روز انجام می شود و برای چندین سال بدون نگرانی در مورد ترک، رنگ یا هر تعمیر دیگری باقی می ماند. برای هزینه های نصب، نسبت به سایر سقف ها مزیت بیشتری دارد. در حمام، آشپزخانه، اتاق نشیمن یا حتی یک استخر سرپوشیده؛ سقف کشسان در همه جا امکانپذیر است.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

به عنوان سخن آخر در مقاله جامع قیمت سقف کشسان، بار دیگر ما به شرکت ایران آرک اشاره خواهیم نمود که به عنوان یکی از بهترین و برترین سایت برای مشاوره و طراحی و معماری شناخته می شود.

شما عزیزان می توانید با استفاده از اطلاعاتی که در این مقاله برای شما بیان نمودیم و مشاوره با کارشناسان سایت ایران آرک که در این زمینه تخصص و تبحر ویژه ای دارند، بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در مورد سقف های کشسان و طراحی محیط منزل و … به دست آورید و لذت ببرید.

در انتهای این مقاله دعوت می کنمی پست بهترین طراح دکوراسیون داخلی کرج را دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *